Jesteś tutaj: banki-dla-ciebie.pl > Bankowość elektroniczna > Inwestycje długoterminowe

Rabaty dla nowych klientów

Rozsądek podpowiada, że stały klient powinien dostawać nagrody za swoją wierność firmie. Kierowca może liczyć na bonusy za bezwypadkową jazdę, a my siedząc wciąż przywiązani do jednej firmy płacimy więcej niż klient skaczący po operatorach. Dlaczego? Bo koncerny skupiają się na pozyskiwaniu nowych źródeł dochodu, zupełnie zapominając o tych, którzy z nimi są od lat. Niestety jest to przykra rzeczywistość, a analiza rynku każe myśleć, że korzystniej zmienić operatora co dwa lata, a czasem nawet i częściej. Przynajmniej wtedy skorzystamy z okresu promocyjnego abonamentu, bonusu w postaci minut, smsów, Internetu albo jakiegoś gadżetu. Ewentualnie możemy pokusić się o wypowiedzenie umowy, które automatycznie aktywuje propozycje obniżenia dotychczasowego abonamentu, a czasem nawet skłonność do dorzucenia jakiegoś zaawansowanego technologicznie urządzenia niskiej jakości, ale lepszy rydz niż nic!

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.